Tag Archives: mtv

Lil’ Mama @ Last Supper


I CAN’T DO IT ANYMORE! THIS WAS THE FUNNIEST SHIT I’VE SEEN ALL YEAR!!!

25q6dti

Why?? Why did Lil’ Mama do it to herself?? What made her think it was ok for HER to get on the stage with legends Jay-Z and Alicia Keys???????!!!!!

101780-jay_z_lil_mama_alicia_keys_617_409

If you can actually see the video, which I TiVo’d Alicia Keys face @ the end is PRICELESS!!! and if you look @ it a couple times you’ll see Jay fan her away telling her to get off stage and she didnt!!! lmao!!!!!

In her defense she said that she felt hype because they were doing a song about New York… but she isn’t even a NY icon (actually kinda an embarrassment if you ask me) …. if Kim or Foxy hopped on stage it would be ok because they are both NY LEGENDS…but Lil’ Mama??? I guess her lip gloss was too poppin or something…smh.

Comment. lemme know what ya’ll think!

SMH @ Kanye West up to his antics.


Asshole Kanye West up to his antics again at Taylor Swifts expense.

kanye10

Last night the world watched on as Kanye West once again made an ass of himself on national television. The MTV VMA’s which aired last night gave it’s “Best Female Music Video” to country singer, Taylor Swift. IDK much about Swift, but from watching the awards she seemed like a pretty humble nice young lady, while accepting her award, Kanye aka God (in his head) came on stage while Taylor Swift was giving her acceptance speech in awe and grateful that she received her FIRST MTV VMA award, grabbed her mic and went on saying that Beyonce should have won the award. The camera went on Beyonce as this stupidness went on and you can see the embarrassment on her face.

kanye2

Promptly after his tirade, as Taylor Swift stood on stage stunned, pop artist Pink allegedly had to be escorted away from Kanye because she was so upset that he would pull a stunt like that she was gonna pop off with him. I Love Pink, she keeps it 100, (and her performance was off the chain as well). Kanye went on by flipping off the audience, and after being asked to apologize to Taylor Swift, in which he refused he left the show. Taylor Swift didn’t get to finish her acceptance speech at that time. Beyonce then won the MTV VMA “Video of the Year”, an award which she has been up for 8 times and never won, so this was a first for Beyonce also, but feeling remorseful for Taylor Swift, she let her finish her acceptance speech instead of doing her own acceptance speech, stating that she (Beyonce) remembers how it felt to win her first award, and she wanted Taylor Swift to have her time. Now thats what you call CLASS.