Category Archives: My Life

What’s going on in the life of Chris Fox

“Momma”


A poem I wrote to my Mom last year on my myspace blog.

CAME UP FAST IN THIS BULLSHIT THEY CALL THE REAL LIFE..
IT WAS MY DECISION BUT IT CAUSED MY MOMS A LOT OF PAIN AND STRIFE..
COUNTLESS SLEEPLESS NIGHTS…AND COUNTLESS PHONE CALL FIGHTS…
MOMMA STRESSIN BOUT WHAT YA ONLY BABY BOY DOIN TONITE…
YOUNG..SEVENTEEN DYIN TO BE A MAN…
EVERY YOUNG TEENS DREAM DOING WHAT HE CAN…
INDEPENDENT EIGHTEEN…STRUGGLIN ON MY OWN…
DOING THE EXACT OPPOSITE OF THE THINGS I WAS SHOWN…
SCHOOL, WORK, PARTY..IS HOW THE NEXT TWO YEARS WENT…
NUMEROUS DAYS COMING HOME STONED AND BENT…
ALL THE WAY IN ANOTHER STATE..
MOMMA ON HER KNEES PRAYING..ASKIN GOD FOR MY FORGIVENESS…
TWENTY-ONE I’M SAYIN “MOMMY GET THE F*CK OUTTA MY BUSINESS”!!
THINKIN I’M GROWN..TRAVELIN TO JAMAICA…
MOMMY REACHIN OUT..BUT I’M IGNORING MY MAKER..
MOMMA SENT ME A CARD THAT SPOKE FROM HER HEART..
ALL THE THINGS SHE COULDNT SAY…
SHE SAID IT IN A WAY….
BROUGHT TEARS TO MY EYES…
HELPED ME REALIZE..
MOMMA WAS JUST TRYING TO HELP…AND GET MY MIND RIGHT…
YOUNG AND IGNORANT ALL I WANTED TO DO WAS FIGHT..
TWENTY-THREE..I’M GROWN NOW…
MADE MOMMA PROUD…
COLLEGE GRAD…AND GOT RID OF THE BAD…
GROWN MAN FOCUSED…GOT HIS MIND WHERE IT NEEDS TO BE..
AND OUT OF THE WORLD..WITH ALL THE CELEBRITY WANNABE..
GROWN STILL STRUGGLIN..BUT MAKING IT UP THIS HILL…
NOT SURE IF I’LL MAKE IT…BUT HOPING THAT I WILL..
DON’T WORRY MOM…YA BABY BOY IS DOIN JUST FINE…
NO MATTER WHAT HAPPENS IN MY LIFE YOUR ALWAYS GONNA SHINE…
YOUR MY HEAVEN SENT ANGEL…WHO CAN ASK FOR MORE…
NEVER WOULD REPLACE YOU…YOU ARE MY CORE..

HAPPY NEW YEARS FROM CHRiS FOX!


IT’S BEEN AN EXCITING YEAR, MARKED A MAJOR CHANGE IN MY LIFE, NEW STATE, NEW JOB, NEW RELATIONSHIP, NEW HOME, NEW DOG, OH AND DID I MENTION NEW BLOG!!!, JUST EVERYTHING NEW-NEW LOL… WITH ALL THAT SAID I WANNA WISH ALL OF YA’LL A HAPPY NEW YEARS AND MUCH PROSPERITY IN 2010! LET’S GO! MAKE THAT $$!! LOVE YA’LL AND KEEP CHECKING IN AND SHOWING LOVE..I KNOW I SLACKED A LITTLE IN 2009 BUT THAT WAS THE PAST WE’RE IN 2010 NOW!!! LOL.

CHRIS FOX

NEW FOX D-ZINES PAINTING


GIMME SOME FEEDBACK LEMME KNOW WHAT YA’LL THINK!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!


*IT*S OFFICIALLY MY 24th BIRTHDAY. 11/29/85

AND ALSO A BIRTHDAY SHOUT-OUT TO MY BIG SIS!!

CRYSTAL FOX! 11/25/** << LOL

SHE DROVE ALL THE WAY FROM ATLANTA TO MEMPHIS TO COME GET ME SO I CAN BE HOME FOR MY BIRTHDAY AND SHE THREW DOWN SOME THANKSGIVING FOOD!!! MY SECOND MOTHER! LOVE HER!!!

Foxy Brown Fox << The Newest Addition


FORGIVE HER SHE’S LIKE HER DADDY A LIL GRUMPY….


What’s Goodie??


poze

What’s good ya’ll itschrisfox just saying HI! I know I been slacking but lifes kinda kickin my ass right now, too much stuff going on. I promise i’ll be back on my shit asap’erie. ┬áNothing really new or interesting in my life right now, same shit different toilet, just tryna find my spot in this thing they call the “Real World” out here in ATL, kinda missing NYC ­čśŽ

Follow me on twitter. would love to hear from ya’ll! Later.

Sup Readers!


What’s Happening??

Weekly update on whats new in the life of Chris Fox.

dimplesml

As you can see I changed the layout of the blog!!!!! Thank God because that other one was hideous. Other than that not much going on, I’m in the process of enrolling into SCAD-Atlanta (Savannah College of Art and Design) for my second degree, majoring in Graphic Design! My family business Elegant Window Concepts Inc. is opening an interior design branch, which I am to head, so that’s looking up! I’m planning my birthday, this year i just wanna go to an island and sit on the beach all day, that should be fun i’ll update ya’ll next week on where exactly i’m going gimme some cool ideas, I’m thinking Dominican Republic! We’ll see.

p.s. Don’t forget to follow me on twitter!

Bad Bitch of the Week!

VOTE!! 2 more days left!!

letterman celebs 7 250609